26 Kasım 2010 Cuma

Elalarını - Grup Vitamin




Elalarını - Grup Vitamin şarkı sözü, Elalarını - Grup Vitamin dinle, Elalarını - Grup Vitamin indir, Elalarını - Grup Vitamin video klip klibi izle


Elalarını - Grup Vitamin


Gördüm görmez olaydim da
Sevdim sevmez olaydim
Ela gözlü bir yar için
Öldüm ölmez olaydim

Ah olaydim olaydim da
Petekte bal olaydim
Eiek arisi olaydim da
Dillerini sokaydim

Beni otomobillendir diyorsun da
Vites kaç diili bimiyorsun
Belki bilmezden geliyorsun da
Söylemiyorsun

Takmiiim bir kez ela isterim
Valla inadim inattir benim
Yanlii yapma yavrucuium
Ela gözlerini oyarim senin

Elalarini elalarini
Allah versin belalarini

Senin derdin dert mi ki A canim
Benim derdim yanimda
Senin epik sorunun var
Benim kepek sorunum

Bir ben deiil herkes hasta
Bunu yar kendisi de biliyor
Ela gözlü bir kendisi var gibi
Bir acayip havalara giriyor

Kitap dergi okudukça
Yar giderek feminist oluyor
Eller yarin sarar ben de
Bizimkisi tel sariyor

Tel sarar kizim tel sarar
Tel bulamazsa kel sarar
Buraya kadarlara bir bakarak
Gene o ayni aptal nakarat

Elalarini elalarini
Allah versin belalarini

Girdi baiim belaya da
Söz geçmez gözü elaya
Aklim takili elaya da
Gidemiyom helaya

Eskiden mendil yeterdi
Silmeye gözlerimin yaiini
iimdi tuvalet kaiidina yatirir oldum
Maaiin tamamini

Mavi, belki yeiil eh ama
Siyah hepsinden beter
Ciddi olmam isteniyorsa
Gözleri ela olsun yeter

Böyle de iarki olur mu
Bu nakarat her yerde okunur mu
Buraya kadarlara bir bakarak
Tekrar o ayni aptal nakarat

Elalarini elalarini
Allah versin belalarini

Söyleyen : Grup Vitamin



Elalarını - Grup Vitamin



0 yorum:

Yorum Gönder