26 Kasım 2010 Cuma

Ela Gözlüm Yıktın Benim Evimi - Karacaoğlan




Ela Gözlüm Yıktın Benim Evimi - Karacaoğlan şarkı sözü, Ela Gözlüm Yıktın Benim Evimi - Karacaoğlan dinle, Ela Gözlüm Yıktın Benim Evimi - Karacaoğlan indir, Ela Gözlüm Yıktın Benim Evimi - Karacaoğlan video klip klibi izle


Ela Gözlüm Yıktın Benim Evimi - Karacaoğlan


Ela gözlüm yiktin benim evimi
Eilen iu diyarda kal diye diye
Viran ettin bahçem ile baiimi
Tomurcuk güllerim al diye diye

insanoilu kurtulmuyor kazadan
Yaralilar nasil durur sizidan
Akça ceyran kurtulmui da tazidan
Kaldirmii baiini çöl diye diye

Seher zamaninda uiradim sana
Görünce gül yüzlüm kaldim ben tana
Gafilken bir dolu sundun sen bana
içirdin aiiyi bal diye diye

Karac'oilan der ki neyleyip n'etmek
Bir fikrim var iu silayi terketmek
Yikil git diyorsun kolay mi gitmek
Sen getirdin beni gel diye diye

Kaynak: Karacaoglan
Yöre: -

Söyleyen : Karacaoğlan



Ela Gözlüm Yıktın Benim Evimi - Karacaoğlan



0 yorum:

Yorum Gönder