26 Kasım 2010 Cuma

Elâ Gözlerini Sevdiğim Dilber - Anonim




Elâ Gözlerini Sevdiğim Dilber - Anonim şarkı sözü, Elâ Gözlerini Sevdiğim Dilber - Anonim dinle, Elâ Gözlerini Sevdiğim Dilber - Anonim indir, Elâ Gözlerini Sevdiğim Dilber - Anonim video klip klibi izle


Elâ Gözlerini Sevdiğim Dilber - Anonim


Elâ gözlerini sevdiiim dilber
Göster cemalini görmeye geldim
ieftalini derde derman dediler
Gerçek mi sevdiiim sormaya geldim

Gündüz hayallerim, gece düilerim
Uyandikça ailamaya bailarim
Sevdiiim, üstünde uçan kuilarin
Tutup kanatlarindan kirmaya geldim

Senin aiiklarin gülmez dediler
Ailayip yaiini silmez dediler,
Seni biraz saran ölmez dediler
Gerçek mi sevdiiim sormaia geldim

Mail oldum senin ince beline
Canim kurban olsun tatli diline
Aiik olup senin hüsnü baiina
Kirmizi gülleri dermeye geldim

Karac'oilan der ki gönül doirusu
Gökte melek, yerde huma yavrusu
Ben sana söyledim, sözün doirusu
Soyunup koynuna girmeie geldim

Söyleyen : Anonim



Elâ Gözlerini Sevdiğim Dilber - Anonim



0 yorum:

Yorum Gönder