26 Kasım 2010 Cuma

Ela Gözlerine Kurban Olduğum - Öksüz Aşık




Ela Gözlerine Kurban Olduğum - Öksüz Aşık şarkı sözü, Ela Gözlerine Kurban Olduğum - Öksüz Aşık dinle, Ela Gözlerine Kurban Olduğum - Öksüz Aşık indir, Ela Gözlerine Kurban Olduğum - Öksüz Aşık video klip klibi izle


Ela Gözlerine Kurban Olduğum - Öksüz Aşık


Ela gözlerine kurban olduium
Ecelim gelmeden öldürme beni
Gizlice uirunca severim seni
Sirrimi kimseye bildirme beni

Seni bana veren ol yüce gani
Alirlar elimden korkarim seni
Kaddimi büküp de öldürsen beni
Üstüme düimanim güldürme benim

Ölüm dedikleri gelmez aynima
Siva ak kollarin dola boynuma
Soyunup einini girsen koynuma
Sabah oldu deyi kaldirma beni

Öksüz Aiik bunu böyle söyledi
indi aikin deryasini boyladi
Senin aikin beni Mecnun eyledi
Dailara düiürüp yeldirme beni

Kaynak: Öksüz Asik
Yöre: -

Söyleyen : Öksüz Aşık



Ela Gözlerine Kurban Olduğum - Öksüz Aşık



0 yorum:

Yorum Gönder