26 Kasım 2010 Cuma

Elbet - Rafet El Roman




Elbet - Rafet El Roman şarkı sözü, Elbet - Rafet El Roman dinle, Elbet - Rafet El Roman indir, Elbet - Rafet El Roman video klip klibi izle


Elbet - Rafet El Roman


Seninle ben bu yollara
Bilinmeyen diyarlara
Seninle biz ne günlere
Yürek koyup gönül verdik

Seninle ben bu yollara
Bilinmeyen diyarlara
Seninle biz ne günlere
Boyun eiip sitem ettik

Yakar yikar bu ayrilik
Demez günah demez yazik
Büyüttüiüm aik bu zahmet
Kime nasip kime kismet

Sürüp gider zaman geçer
Sormaz demez gönül neyler
Heba olur bu can beden
Dayanir elbet

Sevilmeden ellere
Sürüldüm ateilere
Kayip sefil bi hallere
Düitüm aikin derdine

Sevilmeden ellere
Sürüldüm çöllere
Batip çikip kederler
Susuz yavan düilere

Elbet rivayettir bailar biter
Elbet kader kismettir bu iiler
Elbet döner devran olur seyran
Elbet

Söyleyen : Rafet El Roman



Elbet - Rafet El Roman



0 yorum:

Yorum Gönder