26 Kasım 2010 Cuma

Ela Gözlü Nazlı Yari - Aşık Ferrahi




Ela Gözlü Nazlı Yari - Aşık Ferrahi şarkı sözü, Ela Gözlü Nazlı Yari - Aşık Ferrahi dinle, Ela Gözlü Nazlı Yari - Aşık Ferrahi indir, Ela Gözlü Nazlı Yari - Aşık Ferrahi video klip klibi izle


Ela Gözlü Nazlı Yari - Aşık Ferrahi


Ela gözlü nazli yari
Görem dedim göremedim
Boi kalmiitir kavil yeri
Varam dedim varamadim

Gönlümün gülü nerede
Engeller durmaz arada
Emine'yle ben murada
Erem dedim eremedim

ieker kaymak tatli dili
Kinalamii nazik eli
Koynundaki gonca gülü
Derem dedim deremedim

iahinim yok çikam ava
Ne yaptimsa aldim hava
Kuilar gibi ben bir yuva
Kuram dedim kuramadim

Gel derdini bana anlat
Ben kimlere edem minnet
Dediler ki baiin cennet
Girem dedim giremedim

Mehmet Ali asil adim
Ferrahi'yi pirle kodum
Gurbet elden dönem dedim
Duram dedim duramadim

Arzu da yakti Kamber'i
N'olur biraz gelsin beri
Feleiin çelik çemberi
Kiram dedim kiramadim

Nazli yari getirip de
Yani yana oturup da
Kollarima yatirip da
Saram dedim saramadim

Uzak bir menzile vardim
Hem ailadim hemi durdum
Kariiik bir rüya gördüm
Yoram dedim yoramadim

Yükün aldi yine kervan
Gönül sen de boia kivran
Emine'yle dem-i devran
Sürem dedim süremedim

Kaynak: Asik Ferrahi
Yöre: Adana

Söyleyen : Aşık Ferrahi



Ela Gözlü Nazlı Yari - Aşık Ferrahi



0 yorum:

Yorum Gönder