26 Kasım 2010 Cuma

Ela Gözlü Nazlı Dilber - Karacaoğlan




Ela Gözlü Nazlı Dilber - Karacaoğlan şarkı sözü, Ela Gözlü Nazlı Dilber - Karacaoğlan dinle, Ela Gözlü Nazlı Dilber - Karacaoğlan indir, Ela Gözlü Nazlı Dilber - Karacaoğlan video klip klibi izle


Ela Gözlü Nazlı Dilber - Karacaoğlan


Ela gözlü nazli dilber
Sen d'olasin benim gibi
Zülfü dökük boynu bükük
Sen d'olasin benim gibi

Bahçende güller bitmesin
Dalinda bülbül ötmesin
Kapindan cerrah gitmesin
Sen d'olasin benim gibi

Gül yerine diken bitsin
Kui yerine baykui ötsün
Gözün yaii sele gitsin
Sen d'olasin benim gibi

Karac'oilan der mert gibi
Yanar yüreiim od gibi
Bir ok yemii bozkurt gibi
Sen d'olasin benim gibi

Kaynak: Karacaoglan
Yöre: -

Söyleyen : Karacaoğlan



Ela Gözlü Nazlı Dilber - Karacaoğlan



0 yorum:

Yorum Gönder